حساب کاربری

آنچه درباره ورزش آکوافیتنس باید بدانید:

آکوافیتنس یعنی حرکات فیتنس و بدنسازی در آب. 

این ورزش هیجان انگیزترین، سریع ترین، راحت ترین و جدیدترین راه رسیدن شما به رویای تناسب اندامتان و کاهش دردهایتان است. نکته‌ی ممتاز این ورزش این است که شما در این ورزش ۴ برابر چربی‌سوزی و عضله‌سازی بیشتر نسبت به ورزش در خشکی خواهید‌ داشت، چون وزن شما در آب ۴ برابر سبک تر خواهد شد و شما با توان ۴ برابری خودتان می‌توانید ورزش کنید پس کیفیت ورزش شما ۴ برابر بیشتر می‌شود. در واقع هر یک جلسه‌ی این کلاس به اندازه ی ۴ جلسه فیتنس در خشکی به شما جواب خواهد داد.

 آکوافیتنس انتخاب اول تمام افراد آسیب دیده است چراکه در آب تمام فشارهای منفی روی عضلات شما از بین خواهد رفت، پس شما با توان یک فرد کاملاً سالم می‌توانید ورزش کنید و نتیجه بگیرید. آکوافیتنس همچنین انتخاب تمام افراد سالم هم است، چون بسیار چربی‌سوزی و فرم گیری بالایی دارد و شما بدون خستگی و بوی عرق و با لذت بسیار زیاد می‌توانید به نتیجه‌ی دلخواه خود برسید.

همچنین این ورزش بهترین راه برای کاهش سلولیت‌ها و کاهش درد مثل کمر دردها، دردهای زانو، گردن، دست، شانه و تمامی دردهای مفصلی در کنار درمان های فیزیوتراپی به شمار می‌آید. امتیاز برتر آکوافیتنس با آتنا عبدالهی‌نیا این است که تمامی جلسات این کلاس همراه با مدیتیشن و شکرگزاری در آب و به صورت کاملا رایگان برگزار خواهد شد، پس بهترین راه برای افزایش آرامش، کاهش افسردگی و درگیری های ذهنی شما است.

 به صورت خلاصه شما همراه با آکوافیتنس آتنا عبدالهی‌نیا بیشتر از هر آن چیزی که از یک ورزش انتظار خواهید‌ داشت را   دریافت خواهید کرد، چون با یک مربی خوب خط پایان همیشه نزدیک تره. شما فقط کافیه اراده کنید و بقیه‌ی مسیر رو به تیم ati-fit بسپارید.

Be your own hero
قهرمان خودت باش