جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

خواص گرانولای آتی بار

گرانولاهای تولیدی توسط شرکت سرزمین سلامتی آتی تحت برند آتی بار، با استفاده از به روز ترین تجهیزات و با کیفیت ترین مواد اولیه تولید شده و ما تونستیم برای اولین بار در ایران سالم ترین، با کیفیت ترین و مغذی ترین گرانولا با یک فرمول ویژه برای سلامتی شما مردم عزیز ایران تولید کنیم.

گرانولاهای تولیدی آتی بار با رعایت تمامی موارد بهداشتی، بدون دخالت دست و به صورت مکانیزه و تمام اتوماتیک تولید شده‌اند، موضوعی که در خیلی از محصولات مشابه رعایت نشده است.

خواص گرانولای آتی بار

گرانولاهای آتی بار سرشار از آنتی اکسیدان، ویتامین، پروتئین و بسیاری از مواد مغذی و معدنی هست که در ذیل چکیده ای از خواص آن بیان شده است:

۱. گرانولاهای آتی بار سرشار از آنتی اکسیدان است که باعث گردش بهتر خون در رگ های بدن و کاهش فشار خون می گردد.

۲. گرانولاهای آتی بار اثر ضد التهابی و ضد حساسیتی دارد.

۳. گرانولاهای آتی بار باعث کاهش کلسترول شده و خطر دچار شدن به بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

۴. گرانولاهای آتی بار مشکلات گوارشی و یبوست کاهش میدهد. امروزه با توجه به تغییر سبک زندگی و تولید محصولا غذایی به صورت شیمیایی بسیاری از افراد با مشکلات گوارشی دست به گریبان هستند که این موضوع موجب افزایش ابتلا به سرطان روده گردیده است، خوشبختانه گرانولاهای تولیدی آتی بار سرشار از فیبر بوده که مشکلات گوارشی و خطر ابتلا به سرطان کاهش میدهد.

۵. گرانولاهای آتی بار خطر ابتلا به بیماری های تنفسی کاهش می دهد. با توجه به آلودگی هوا در شهرها، محصول تولیدی ما با توجه به خواص و استفاده از مواد ۱۰۰٪ طبیعی در تولید آنها، خطر ابتلا به بیماری های تنفسی و آسم کاهش میدهد. مخصوصا اگر در برنامه غذایی فرزندانمان از سنین خردسالی گرانولاهای آتی بار در نظر گرفته شود.

۶. گرانولاهای آتی بار خطر ابتلا به بیماری دیابت را کاهش می‌دهد..

۷. گرانولاهای آتی بار سرشار از ویتامین‌های B بوده، که موجب افزایش کیفیت خواب و رفع خستگی و استرس می‌گردد.

۸. گرانولاهای آتی بار سرشار از پروتئین، کربوهیدرات و ویتامین‌های موردنیاز بدن بوده که موجب بهبود عملکرد بدن در ورزش شده و فرآیند سلامتی، عضله سازی و لاغری را افزایش می‌دهد.

۹. گرانولاهای آتی بار در کنار رژیم و ورزش فرآیند لاغری ما سرعت می‌بخشد و کمک می‌کند تا آسان‌تر به وزن ایده‌آل بدن دست بیابیم. گرانولاهای آتی بار با گلوکان و ترکیباتی که برای آن‌ها در نظر گرفته‌شده است، موجب کاهش هورمون گرسنگی شده و در کنار ورزش (مخصوصاً آکوافیتنس) سرعت فرآیند لاغری و دست‌یابی به بدنی ایده آل چند برابر می‌کند.

۱۰. گرانولاهای آتی بار موجب افزایش کیفیت پوست و موی سر، قطع ریزش موی سر، افزایش شفافیت پوست و کاهش خشکی پوست می‌گردد.

گرانولای آتی بار سرشار از پروتئین، کربوهیدرات، فیبر، آهن، منیزیم و کلی مواد مفید دیگه هست که ما به این گرانولا میگیم بانک خاصیت.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *